01 December, 2008

【POSTCARD #01】Piedade

之前有人(我一時想不起是哪位)
叫我把明信片放上來欣賞
可是我沒有掃描機(SCANNER)
後來想到用拍的

這些明信片是交換來的
所以大多數是屬於歐美那一邊
如果真的要分類 我會暈...
一向沒有收集的習慣
但是又喜歡看 結果決定
全部拍了收在網上比較安全

我是用這個方法來拍的:

Photobucket

但是拍到不是很清楚 會努力一點的
Photobucket

我這個地理常識很差的人
現在可以說是爲了部落格在找資料
也可以算是有在學習噢~

Piedade
Cova da Piedade is a Portuguese parish, located in the municipality of Almada and founded in February 7, 1928. It has a population of 21,154 inhabitants and a total area of 1.28 km². With a population density of 16,527 inhabitants/km², the parish is one of the most densely populated in the country. Its postal code is 2805.

這是巴西的一個海邊
我真的是聽都沒聽過
孤陋寡聞到一個境界了...



Photobucket

0 comments:

Post a Comment